رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خبر داد:

اجرای طرح هر فرهنگسرا ، یک حقوقدان  با همکاری بسیج حقوقدانان



با حضور رسول جهانداری رئیس سازمان،  محمد ترابی رئیس بسیج حقوقدانان استان، مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ، احمد مریدی مدیر روابط عمومی سازمان نشست هم اندیشی سازمان  فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با بسیج حقوق دانان استان جهت همکاری های مشترک و اجرای طرح «هر فرهنگسرا ، یک حقوقدان» با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مردم برگزار شد.

       
به گزارش صبح ساحل، رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در این نشست ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تشکر از حضور و همکاری سازمان بسیج حقوقدانان گفت: هر کجا تفکر بسیجی به کار گرفته شد، اقدامات و حرکت‌ها صحیح و هدفمند بوده است اظهار داشت: بسیج حقوقدان یک جامعه بزرگ است و می توان از ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان با حضور در فرهنگسراها جهت مشاوره در حل مشکلات حقوقی و قضایی، مردم را  بهره مند ساخت و به همین منظور بستر لازم را فراهم خواهیم کرد تا در دوشنبه هر هفته در فرهنگسراها با مشاورانی که بسیج حقوقدانان مستقر خواهند نمود به سوالات حقوقی و قضایی مردم پاسخ داده شود.
در ادامه این نشست  محمد ترابی رئیس بسیج حقوقدانان استان نیز ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: اهداف ما در بسیج حقوقدانان کاهش آسیب های اجتماعی است. لذا عواملی که به طور تخصصی در بسیج حقوقدانان حضور دارند با مشاوره های فنی خود می توانند مسائل و مشکلات مردم را در حوزه حقوقی و قضایی مرتفع سازند.
وی در پایان  گفت: طبق درخواست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در روزهای دوشنبه هر هفته در فرهنگسراها با حضور قضات و وکلا مشاوره های لازم را به مردم خواهیم داد تا هنگام مراجعه به دستگاه قضا با آگاهی بیشتر پرونده خود را به سرانجام برسانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها